Праграмы:
“Мудрасць здаровага ладу жыцця” – Сенненская ЦРБ;

Праекты:
 - Для развіцця цікавасці да чытання ў насельніцтва, пашырэння      магчымасцей зносін,  рэалізаваць праекты на 2020 год :
- ”Сенненскі край у вянку Беларусі“, прысвечаны Году малой радзімы – Сенненская ЦБС (гісторыка-краязнаўчая дзейнасць па выхаванню патрыятызму да роднага краю) – бібліятэкі сістэмы;
- ”Молодёжь и право“– Сенненская ЦРБ, Багушэўская г/б, Машканская сельская бібліятэка-філіял № 30, Ходцаўская сельская бібліятэка-філіял №50, Яноўская сельская бібліятэка №53 (прававое выхаванне дзяцей і падлеткаў праз работу ПЦПІ);
- ”Библиотека под открытым небом. Книга под солнцем“– Сенненская ЦРБ і ДРБ;
- ”Міласэрнасць“– Сенненская ДРБ (рэабілітацыя дзяцей-інвалідаў сродкамі бібліятэчнага абслугоўвання);
- ”Люблю и знаю край родной“– Багушэўская гарпасялковая бібліятэка (вывучэнне роднага краю праз кнігу і бібліятэку);
         ­­- ”Под сенью духовности“– Машканская сельская бібліятэка-філіял              № 30 (духоўна-маральнае  выхаванне карыстальнікаў бібліятэкі);
- ”Россыпь наших талантов“– Ульянавіцкая сельская бібліятэка-філіял №48 (раскрыццё творчага патэнцыялу землякоў);
- ”Читайте вместе, читайте всей семьёй“– Ходцаўская сельская бібліятэка-філіял №50 (выхаванне культуры чытання ў дзяцей і дарослых);
-  ”Протяни руку природе“ – Сінягорская бібліятэка-клуб,”Родную землю познаём и берёжём“ – Студзёнкаўская сельская бібліятэка-філіял №47 ,”Экалогія і мы“ – Яноўская сельская бібліятэка-філіял №53 (выхаванне экалагічнай культуры, беражлівых адносін да прыроды роднага краю)
- ”Даль былого рядом с нами“– Пламенская сельская бібліятэка-філіял №35 (захаванне і папулярызацыя культурнай і гістарычнай спадчыны);
- ”Мы вместе, мы рядом“– Чырвонасельская  бібліятэка, ”Добро  – это просто” – Нямойтаўская бібліятэка  – (выхаванне міласэрнасці);
- ”Здоровячок“– Какоўчынская сельская бібліятэка-філіял №21 (фарміраванне асноў здаровага ладу жыцця ў дзяцей);
- ”Библиодетки“– Рулёўшчынская сельская бібліятэка-філіял №43 (развіццё культуры чытання ў дзяцей).